Monday, October 3, 2011

Jemputan Rasmi ke Majlis Perasmian Pejabat Urusan & Galeri ZARINA AYU COLLECTIONS


Kepada semua para pelanggan ZARINA AYU COLECTIONS dan juga peminat Fanpage Kebaya Zarina Ayu Collections..

Anda semua dijemput hadir ke Majlis Perasmian Pejabat Urusan & Galeri ZARINA AYU COLLECTIONS pada 15/10/2011 (sabtu) dari jam 12 tengahari hingga ke 6 petang.

Pelbagai stok baru dan warna2 baru utk pattern yang sedia ada dibuat utk digayakan kepada sicilik anda semua. Untuk para ibu juga,
 anda pasti tidak pulang dengan tangan kosong kerana Kebaya Nyonya Labuh bersulam serta kebaya edisi sedondon ibu dan anak pasti memukau para ibu yang suka kelihatan anggun.

Setiap pembelian RM200 keatas, anak anda layak utk mendapat Photoshoot percuma oleh team Khai Mohd Photography dan jangan lepaskan peluang ini.

Owhhh..kepada anak2 mereka yang suka posing dan bergaya, jangan juga lepaskan peluang masukkan anak anda dalam "PENCARIAN MODEL CILIK KEBAYA ZARINA AYU POPULAR"..Syarat-syarat serta borang pencarian boleh didapati di Galeri kami atau download. Para pemenang akan dapat duit cash dan juga KEBAYA ZARINA AYU!!!

Oleh itu jangan lepaskan peluang yang best ini. Anda semua dialu-alukan datang sama-sama memeriahkan Majlis Perasmian ini. 

~Happy Shopping with us~
ZARINA AYU - Ibu Anggun Anak Bergaya!!!

No comments: